Dobrý den, vítejte na herním serveru GameSource.cz. . Náš portál můžete následovat také na sociálních sítích Facebook nebo Twitter.
Soutěžte s GameSource.cz

Happy Wheels

vyhledávání her




všechny kategorie

Hitman

gamesource.cz

návštěvnost

TOPlist

Vysmatej.cz vám přináší nejlepší vtipy, meme obrázky a další super zábavu!

Super hry pro dva, které neomrzí! Prodvahry.cz

Poker hra zdarma Poker Star.net

Pauza.sk ti prináší každý deň nové zábavné videá, vtipné obrázky, online hry, vtipy a novinky zo sveta filmov a celebrít.

Nejlepší online hry zdarma.

Zahrajte si super hry na Super-hry.com

facebook




Spustit hru!

Spuštěno: 1643 ×

Hodnocení: 90%

Popis hry

Happy Wheels Jak by mohl název napovídat, mohlo by se jednat o nějakou veselou hru. Nicméně Happy Wheels je pravým opakem. Vyberete kuriozní dopravní prostředek (vozíček, nákupní košík) a s ním se vypravíte do terénu. Pozor abyste někde nenarazili, mohlo by vás to stát hlavu, v lepším případě jen nohu nebo ruku!


Ovládání

Šipky, mezerník, SHIFT, CTRL, klávesa Z

Kategorie

závodní

Oblíbené

Pro přidání hry do oblibených musíš být přihlášený!

Komentáře

Další hry

Farm Express 2
Farm Express 2

Obslužte své zákazníky a vydejte se na malotraktoru nakrmit jejich žaludky.


závodní
spuštěno: 3017

přidáno: 20.04.2011
hodnocení: 100%

Swords and Sandals 2
Swords and Sandals 2

Pojďte si zahrát tuto báječnou hru, ve které bojujete v roli gladiátora.


akční
spuštěno: 1415

přidáno: 09.02.2011
hodnocení: 100%

Bilbo
Bilbo

Staňte se majitelem zvířecí restaurace a obslužte všechny návštěvníky.


postřehové
spuštěno: 2647

přidáno: 20.04.2011
hodnocení: 77%

novinky






GameSource.cz je herním serverem, který nabízí kvalitní online hry zdarma. Tyto online hry můžete hrát zdarma ve vašem prohlížeči. Máme pro Vás spoustu kategorií jako jsou online hry zdarma: Hry pro dívky, Akční online hry, Klasické online hry, Strategické online hry a mnoho dalších zábavných online her. Přidáváme jen ty nejkvalitnější free hry. Všechny online hry jsou vyzkoušené a popisky k nim jsou originální od redaktorů GameSource. GameSource.cz oproti jiným herním serverům jako třeba Superhry, Flashry nebo Onlinehry, nabízí všechny hry (pokud to online hra umožňuje) v plném rozlišení přes celou obrazovku! GameSource nabízí také hráčům zázemí v podobě přijemného uživatelského prostředí nebo diskuzního fóra. GameSource.cz ve svých kategoriích nabízí také Klasické online hry (Classic Online Games), ve kterých neleznete kultovní tituly jako Doom, Quake, Contra, Warcraft, Street Fighter, Diablo, Heretic, Hexen, Prince of Persia nebo Metal Slug – zkrátka tituly z platforem jako Commodore, Amiga, Atari, Nintendo – to všechno jako online hry zdarma. GameSource však myslí i na ostatní, a tak nabízí i spoustu akčních online her nebo logických her. Nechybí také kategorie hry pro dívky nebo hry pro dva.