Dobrý den, vítejte na herním serveru GameSource.cz. . Náš portál můžete následovat také na sociálních sítích Facebook nebo Twitter.
Soutěžte s GameSource.cz

Happy Wheels

vyhledávání her




všechny kategorie

Hitman

gamesource.cz

návštěvnost

TOPlist

Vysmatej.cz vám přináší nejlepší vtipy, meme obrázky a další super zábavu!

Super hry pro dva, které neomrzí! Prodvahry.cz

Vyzkoušej goodgame empire nejlepší online hru

Poker hra zdarma Poker Star.net

Pauza.sk ti prináší každý deň nové zábavné videá, vtipné obrázky, online hry, vtipy a novinky zo sveta filmov a celebrít.

Nejlepší online hry zdarma.

Zahrajte si super hry na Super-hry.com

facebook




Spustit hru!

Spuštěno: 1566 ×

Hodnocení: 90%

Popis hry

Happy Wheels Jak by mohl název napovídat, mohlo by se jednat o nějakou veselou hru. Nicméně Happy Wheels je pravým opakem. Vyberete kuriozní dopravní prostředek (vozíček, nákupní košík) a s ním se vypravíte do terénu. Pozor abyste někde nenarazili, mohlo by vás to stát hlavu, v lepším případě jen nohu nebo ruku!


Ovládání

Šipky, mezerník, SHIFT, CTRL, klávesa Z

Kategorie

závodní

Oblíbené

Pro přidání hry do oblibených musíš být přihlášený!

Komentáře

Další hry

Pacman
Pacman

Skákačka s hlavním hrdinou pacmanem, cestu Vám budou křížit obludky.


skákačky
spuštěno: 1202

přidáno: 05.01.2011
hodnocení: 60%

Swords and Sandals 2
Swords and Sandals 2

Pojďte si zahrát tuto báječnou hru, ve které bojujete v roli gladiátora.


akční
spuštěno: 1364

přidáno: 09.02.2011
hodnocení: 100%

Package Pilferer
Package Pilferer

Package Pilferer - ukažte se v bláznivé honičce se strážci zákona.


závodní
spuštěno: 3099

přidáno: 13.02.2012
hodnocení: 91%

novinky






GameSource.cz je herním serverem, který nabízí kvalitní online hry zdarma. Tyto online hry můžete hrát zdarma ve vašem prohlížeči. Máme pro Vás spoustu kategorií jako jsou online hry zdarma: Hry pro dívky, Akční online hry, Klasické online hry, Strategické online hry a mnoho dalších zábavných online her. Přidáváme jen ty nejkvalitnější free hry. Všechny online hry jsou vyzkoušené a popisky k nim jsou originální od redaktorů GameSource. GameSource.cz oproti jiným herním serverům jako třeba Superhry, Flashry nebo Onlinehry, nabízí všechny hry (pokud to online hra umožňuje) v plném rozlišení přes celou obrazovku! GameSource nabízí také hráčům zázemí v podobě přijemného uživatelského prostředí nebo diskuzního fóra. GameSource.cz ve svých kategoriích nabízí také Klasické online hry (Classic Online Games), ve kterých neleznete kultovní tituly jako Doom, Quake, Contra, Warcraft, Street Fighter, Diablo, Heretic, Hexen, Prince of Persia nebo Metal Slug – zkrátka tituly z platforem jako Commodore, Amiga, Atari, Nintendo – to všechno jako online hry zdarma. GameSource však myslí i na ostatní, a tak nabízí i spoustu akčních online her nebo logických her. Nechybí také kategorie hry pro dívky nebo hry pro dva.